بیوگرافی روزینا لاذقانی بازیگر نقش منا شیخ الجبل در سریال اعتبار

۱۴۰۰/۲/۲۸

روزینا لاذقانی بازیگر زن سوری ، متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در دمشق است.
با اینکه این هنرمند، دختر یک خانواده اصیل دمشقی است ، اما آنها با انتخاب دخترشان برای انتخاب رشته هنری مشکلی نداشتند و او را در مسیری که انتخاب کرد حمایت کردند.
او در موسسه عالی هنرهای دراماتیک تحصیل کرد و اولین تجربه خود را در درام تلویزیونی ناطرین به کارگردانی تامر اسحاق بدست آورد.
روزینا اولین نقش های سینمایی و تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ ارائه داد ، و اگرچه به طور تصادفی وارد آن شد ، قلب همه تماشاچیان را تصاحب کرد.

این هنرمند جوان به امید دستیابی به نقشی که او را ملزم به آواز خواندن می کرد ، برای صدایش آموزش دید، وی معتقد است که بازیگر باید بتواند بازی کند ، آواز بخواند ، برقصد و گویش های مختلفی برای تعدد نقش هایی که ممکن است بدست بیاورد، داشته باشد.

او پس از یک شروع ساده در سال ۲۰۱۳ در مجموعه ناطرین، چشم کارگردانان و تهیه کنندگان درام سوریه را به خود جلب کرد ، آنها به عنوان بازیگر نقش اصلی از او در بسیاری از سریال ها را استفاده کردند که به شهرت زیادی در بین اعراب دست یافت. او در مدت کوتاهی به یکی از ستارگان عرب مورد علاقه بینندگان تبدیل شد.

شاید برجسته ترین آثاری که در ستاره شدن روزینا نقش داشته اند عبارتند از: "عناية مشددة" ، "در انتظار یاسمن" ، "شوق" که یک جهش کیفی در زندگی هنری او محسوب می شود زیرا نقشی که در آن داشت بازتاب بسیار مثبت دارد.
نقش او در سریال اعتبار یکی از مهمترین نقش هایی است که او ایفا کرده است.
همچنین در سریال "غرابیب سود" نقشی که ایفا کرد یکی از نزدیکترین نقش ها به قلب او بود ، زیرا او فکر می کرد که از طریق نقشی که در مورد رنج صدها هزار دختر در کشورش بازی کرده صحبت می کند.

قد: ۱۶۰ سانتی متر

بیوگرافی دیما عادل خیر در سریال نمی توانم

برخی از سریال های روزینا لاذقانی

صدر الباز
الهیبه (اعتبار) در نقش منا شیخ الجبل
ما فیی (نمی توانم) در نقش دیما عادل خیر
شوق

..